OnderNamen

Voorafgaand aan het eerste kwartaal van 2019 is het gehele magazine van OnderNamen onder onze leiding vernieuwd. We hebben een moderne huisstijl gecreëerd die zowel on- als offline het verhaal van OnderNamen vertelt. Het huisstijlpakket – logo, kleuren, typografie – bood de handvatten om het magazine in een geheel nieuw jasje te steken. Belangrijk hierbij was dat Ondernamen – ondanks zijn nieuwe jasje – niet zijn identiteit zou verliezen. De vaste klanten en bekende gezichten moeten zich wel nog steeds verbonden blijven voelen met het merk.

 

OnderNamen vertelt verhalen van ondernemers. Want iedereen heeft een verhaal, hoe groot of klein ook. Wil jij ook jouw verhaal laten horen aan de regio? Join the club van OnderNamen!

WHAT WE DID
  • LOGO
  • BRANDING
  • INTERVIEWS
  • EINDREDACTIE
  • PRINT DESIGN
  • WEB DESIGN
LOGO

Strak, modern met een paar eigenwijze trekjes.

Kleur bekennen

De huisstijl van OnderNamen bestond voorheen uit één kleur. Om de huisstijl meer karakter te geven is er voor gekozen om het kleurenpallet wat uit te breiden, met behoud van de hoofdkleur blauw. Ook ontstond er door het uitgebreidere kleurenpallet meer ruimte om met de huisstijl te spelen. Dit resulteerde in meer diversiteit tussen de pagina’s. En dat leest dan weer lekkerder.

ONLINE

Ook online is de huisstijl volledig doorgevoerd. Print of digitaal, het vertelt allemaal hetzelfde OnderNamen-verhaal.